wtorek, 12 lipca 2011

Pierwsze moje muffinki

  

Te śliczne i przepyszne (jak się okazało!) muffinki, powstały z przepisu Kasi, zamieszczonego na blogu "Kate's Pie Hole".
Wybrałam je z kilkudziesięciu przepisów, które biorą udział w Muffinkowej Akcji Dominiki:

Muffinkowo 2011


Postanowiłam zrobić też (po raz pierwszy w życiu!) jakieś muffinki i wybrałam akurat te, ponieważ na zdjęciach Kasi były piękne, delikatne i krąglutkie. Upiekłam i... zostało jeszcze kilka! :)


Smaku tych muffinek nie da się opisać słowami... Rozpływają się w ustach i są cudownie kruche.
Udało mi się je nawet dość ładnie udekorować, chociaż nie mam na tym polu najmniejszej praktyki.
Kasi dziękuję za przepis, a Dominice za akcję i gratuluję pomysłu! Zachęcam do odwiedzin bloga Kasi, wspaniale wyglądają tam nie tylko muffinki. 



Przepisu nie wpisuję u siebie, ponieważ zrobiłam dokładnie, jak podaje autorka, a znajdziecie go >>tutaj<<:

Ta publikacja oczywiście nie bierze udziału w akcji "Muffinkowo 2011", za to ma nadzieję przyczynić się do jej popularności. ;)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam muffinki. Twoje prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne muffinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe Ci wyszły, a jakie masz ładne papilotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, takie kolorowe:) Uwielbiam muffinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, wyszły Ci wspaniałe muffinki! Niezmiernie cieszę się, że skorzystałaś z tego przepisu, ale jeszcze bardziej, że wszystkim Wam smakowało! Czekoladowe kręćki wyszły Ci wspaniale! Śliczne są te groszki ;) Z groszkami te muffinki są wręcz urocze! muszę się za takimi rozejrzeć! Pozdrawiam Cię cieplutko i jeszcze raz dziękuję :*
    ps. aż się zawstydziłam, czytając Twoje miłe słowa... dziękuję Ci za ten uśmiech, którym mnie dzisiaj obdarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny, ale to autorce należą się prawdziwe wyrazy uznania! :))Ale to niezmiernie miłe i mobilizujące do dalszych muffinkowych wyczynów Prezydentowej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszły śliczne! I po składnikach już czuję, że przepyszne.. :D

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania, uwagi, sugestie? Napisz! Będzie mi ogromnie miło, w szczególności jeśli zrealizujesz któryś z moich przepisów. ;)
Lojalnie uprzedzam jednak, że anonimowe komentarze nie będą publikowane ani nie doczekają się mojej odpowiedzi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...